سال نو مبارک

خداوندا در این سالی که در پیش است نمی دانم چه تقدیری مرا فرموده ای،لیکن در آغاز طلوع روشن سالی که می آید کمک کن تا رها سازم زخود من کوله بار یک هزارو سیصد وافسوس هزارو سیصد واندوه خدایا مهربانم کن تو چشمان مرا با نور خود بگشا تو لبخند رضایت را عطایم کن بفهمان زندگی زیباست خداوندا توراه سبز ایمان را نشانم ده تو نیکی پیشه ام فرما که راه حق صبورانه بپیمایم و هرگز من نباشم از زیانکاران رفیقا،مهربانا عاشقم فرما مرا در شط پر مهر گذشتت شستشویم ده تو پاکم کن،قرارم ده کریما دستهای گرم ولبخندی عطایم کن تو ای نزدیکتر از من به من اینک مرا دریاب،پناهم ده عزیزا،پاسدار حرم هر لحظه ام فرما تو ذکرت را عطایم کن که با یادت دلم آرامشی یابد حبیبا قدر دان خوبی ام فرما تو گرداننده ی دلها وچشمانم تو ای تدبیر بر هر روز و هر شامم تو چرخاننده ی احوال این دنیا بگردان حال من را سوی آن حالی که می دانی تو آرامش عطایم کن تو ای آموزگار پاک خوبی ها تو راه مهر ورزی را نشانم ده بگیر این دست تنهای مرا در دست پر مهرت طبیبا،ای که نامت مرهم دردم شفایی مرحمت فرما تورا می خوانمت اینک اجابت کن مرا،ای منتهای راه ره جویان تو برمینای این هستی رضا بودن عطایم کن که من همراه هر سختی بجویم گوهر پنهان وزیبای گشایش را خدایا مزه پاک عطش را بر لبان تشنه ام بنشان بنوشان جرعه ای از آن ظهور ناب روحانی مرا مست می جام حضورت کن برای محو تاریکی،بسوزان جهل من را شعله ام گردان ... خداوندا نمی دانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما برای مردمان خوب این وادی عطا فرما هزار امید هزارو سیصد آگاهی هزارو سیصد هشتاد بهروزی هزارو سیصدو پنج لبخند زیبا را کیوان شاهبداغی (راه موفقیت).ا یادم نمی یاد هیچ سالی مثل امسال اینطور آرزومند بوده باشم آرزوهام بزرگتر ومشکلتر از سالهای قبل شدن اما من شاید کمی ضعیفتر از گذشته چقدر من به دستهای پر مهروبرکتش احتیاج دارم خودش میدونه خدایا ای نزدیکتر از من به من ای دگرگون کننده قلبها وچشمها ای چرخاننده ی شبها وروزها ای تغییر دهنده حال واحوال متحول کن حال مرا به نیکوترین احوال از فرزاد،بهار،هادی به خاطر دلگرمیهاشون ممنونم