و آنوقت خیلی دیر شده بود،
که فهمیدم برای کسی که دوسش داری نباید مغرور باشی
که من حتی چشمانم را هم وادار به دروغ کردم

خیلی دل تنگم
 

نظرات 3 + ارسال نظر
آدینه بوک دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

bamdad چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:26 ب.ظ

سلامی به بلندای آسمان آبی . دلم تنگ است و غمگین است و روهم خسته و بیزار . از بی مغزی این زندگانی گشته ام بیمار من از در جا زدن ها سخت دلگیرم . به سوی قهقرا رفتن
دلم تنگ است از این فاصله . فاصله ای تا بینهایت

بامداد چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ق.ظ

گر عاشق سادقی زه مردن نهراس
مردار بود هر آنکه او را نکشند

من عاشق شمع رخ یارم چه غم از نار
پروانه دلسوخته از نار نترسد

گر بی بصری می کند انکار من از عشق
سهل است و چه غم عاشق از انکار نترسد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد